Resultaat 81 - 90 (van 135)

• Bibliotheek Nijkerk wint ‘Lente-etalagewedstrijd’  Bekijk details

27 mei 2021

Bibliotheek Nijkerk wint de ‘Lente-etalagewedstrijd’ die werd georganiseerd door Probiblio. Volgens deze Provinciale Ondersteunings Instelling is het juist in deze tijd belangrijk dat bibliotheken goed zichtbaar zijn voor het publiek. ‘De grote etalages of ramen waar veel bibliotheken over beschikken bieden hier volop mogelijkheden voor’.

• De Bibliotheek is weer open! Bekijk details

17 mei 2021

De versoepelingen gaan door en ook de Bibliotheek mag vanaf donderdag 20 mei weer open. Lekker zelf tussen de boeken snuffelen of een krantje komen lezen in de Bibliotheek. Wij zijn erg blij dat we onze bezoekers weer mogen verwelkomen.

• Corona kunstwerk op ramen Bibliotheek Bekijk details

11 mei 2021

De ramen van de Bibliotheek in Nijkerk zijn door kunststudent Lotte Wolf beschilderd met een kunstwerk over corona. Bezoekers kunnen de dialoog met elkaar aangaan over dit onderwerp.

• Taalvrijwilligers gezocht! Bekijk details

8 april 2021

Bibliotheek Gemeente Nijkerk is op zoek naar taalvrijwilligers. Als taalvrijwilliger kun je het verschil maken in iemands leven. Met een paar uur vrijwilligerswerk per week geef je iemand de kans om zijn of haar taalvaardigheid te verbeteren.

• Vernieuwde Iguana Bibliotheek app Bekijk details

6 april 2021

De vernieuwde Iguana Bibliotheek app is beschikbaar gekomen in de app-stores. Deze nieuwe versie heeft verschillende nieuwe features voor nog meer gebruikersgemak.

• Telefonisch spreekuur voor vragen over het OV dagelijks bereikbaar Bekijk details

6 april 2021

Bent u 55+ en heeft u vragen over reizen met het OV? Maak dan gebruik van het telefonisch spreekuur en bel 038 – 303 70 10. OV-ambassadeurs geven er antwoord op uw vragen over het gebruik van het OV.

• Bibliotheek Nijkerk kan volop live streamen Bekijk details

23 maart 2021

De Bibliotheek in Nijkerk heeft dankzij een gift van Stichting Veluwepoort kunnen investeren in ‘live-streaming’ en een vernieuwde geluidsinstallatie.

• Lockdown, ondertussen in de Bieb! Bekijk details

18 maart 2021

De lockdown betekent voor de Bibliotheek in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen: hoe zorgen we zo goed mogelijk voor onze leden die thuis zitten.

• Imo van den Berg wint boeken challenge  Bekijk details

8 maart 2021

Imo uit groep 7/8 van de Prins Willem-Alexanderschool uit Nijkerk is de winnaar van de wedstrijd ‘Elk boek heeft een beginzin’ van Bibliotheek Nijkerk. Imo won hiermee een boekenbon met een waarde van twintig euro. En daarnaast krijgt zijn eigen groep acht weken lang een kist met leuke boeken te leen.

• Studenten adviseren Bibliotheek ‘Naar Professioneel Kennis Delen’ Bekijk details

8 maart 2021

Op 2 maart j.l. heeft Sandra Timmer, waarnemend teamleider van de Bibliotheek Nijkerk, het adviesrapport ‘Naar Professioneel Kennis Delen’ ontvangen uit handen van Kylian ten Kate. Kylian is een van de vijf bedrijfskundestudenten aan de Vrije Universiteit van Amsterdam die in de afgelopen maand januari een stageonderzoek hebben uitgevoerd in opdracht van de Bibliotheek Nijkerk.

Paginanavigatie