Resultaat 41 - 50 (van 135)

• De Digidingen-desk: speciaal voor jongeren Bekijk details

20 maart 2023

Jongeren krijgen tussen hun 14e en 21e jaar te maken met verschillende digitale zaken die ze moeten regelen met de overheid en andere organisaties. Op de Digidingen-desk staat alles overzichtelijk bij elkaar.

• DigiSnacks Bekijk details

20 maart 2023

Maak je wereld groter met nieuwe online mogelijkheden. Haal nu je DigiSnack in de bibliotheek! Leer in een handomdraai verschillende apps te gebruiken met onze DigiSnacks!

• Vrijwilliger Janny Jager in het zonnetje! Bekijk details

8 maart 2023

In deze portretserie zetten we vrijwilligers in het zonnetje. Wie zijn ze, wat doen ze.. waar dromen ze van? Deze keer leren we Janny kennen. Zij is Klik & Tik docente bij de Bibliotheek. Klik & Tik is een gratis cursus voor mensen die willen leren omgaan met de computer en internet.

• Denk mee over de Bibliotheek Bekijk details

27 januari 2023

Kom je vaak (en graag) in de Bibliotheek in Nijkerk of Hoevelaken? En vind je het leuk om mee te denken en mee te praten over onze plannen en activiteiten? Kom dan naar onze open inloopmiddagen van de BruisBieb!

• Vrijwilliger Gerrie van de Vis in het zonnetje Bekijk details

17 januari 2023

In deze portretserie zetten we vrijwilligers in het zonnetje. Wie zijn ze, wat doen ze.. waar dromen ze van? Deze keer leren we Gerrie kennen. Zij is gastvrouw bij de Bibliotheek in Nijkerk.

• Provinciale Staten Verkiezingen 2023 Bekijk details

16 januari 2023

Woensdag 15 maart 2023 zijn de Provinciale Staten Verkiezingen. In aanloop naar deze verkiezingen organiseren Rijnbrink, Rozet en de Samenwerkende Bibliotheken Gelderland op donderdag 9 maart een lijsttrekkersdebat, samen met Omroep Gelderland, RTV Connect en andere lokale omroepen. Jij kunt hier een bijdrage aan leveren.

• Zesdelige podcastserie gepresenteerd over ‘Oranje Nassau’s Oords als Huis van Aankomst’ Bekijk details

9 januari 2023

Onlangs werd een nieuwe podcast gepresenteerd die gemaakt is door Anton van Renssen, lid van de Raad van Toezicht van de stichting bibliotheken van de gemeente Nijkerk en in het dagelijks leven historicus. Hij maakte de podcast op eigen initiatief voor de bibliotheek Wageningen. De zesdelige podcastserie heeft als titel ‘Oranje Nassau’s Oord als Huis van Aankomst’.

• 2022 in Beeld Bekijk details

5 januari 2023

Een impressie van de activiteiten van Stichting Bibliotheken gemeente Nijkerk in het jaar 2022.

• Jaaroverzicht Cultuurmakelaars gemeente Nijkerk aangeboden aan wethouder Bekijk details

22 december 2022

Op maandag 19 december jl. presenteerden cultuurmakelaars Nel Schoon en Margreet Koele hun jaaroverzicht-in-beeld aan cultuurwethouder Mariëlle Broekman (foto).

• Kunstweek Bekijk details

27 oktober 2022

Wij vieren de Kunstweek van 12-20 november. Er zijn lezingen en exposities, films, muziek en theater in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken. En natuurlijk kun je zelf aan de slag. Het programma vind je hier en in de Agenda van lekkernijkerk.nl.

Paginanavigatie